Skuteczna reklama twojej firmy w wyszukiwarce Google

5 września 2022 | Artykuł sponsorowany

W pozycjonowaniu chodzi o to, aby zwiększyć widoczność i ruch z wyników wyszukiwania swojej firmy w wyszukiwarce. SEO to niezaprzeczalnie element dobrego marketingu, bez którego trudno obecnie zaistnieć w sieci. Właściciele firm często jednak nie wiedzą, jak zaplanować kampanię SEO i jak zaprzyjaźnić się z algorytmem wyszukiwarki Google. Jeżeli do nich należysz - niczym się nie przejmuj! Istnieją narzędzia, które zajmują się skutecznym pozycjonowaniem w sposób zautomatyzowany. Poznaj SeoPilot i dowiedz się, jak wykorzystać potencjał milionów użytkowników Google!


Skuteczna reklama twojej firmy w wyszukiwarce Google
Skuteczna reklama twojej firmy w wyszukiwarce Google

SEO jest niezbędne dla rozwoju firmy

Fundamentem skutecznego pozycjonowania jest optymalizacja witryny tak, aby odpowiadała algorytmowi Google. Dzięki temu strona Twojej firmy prześcignie konkurencję w bezpłatnych wynikach wyszukiwania. Celem SEO jest również zwiększenie pozycji strony na liście wyszukiwań. Co to oznacza w praktyce? Więcej wyświetleń profilu czy strony Twojej firmy to większe szanse na to, że wśród użytkowników znajdują się Twoi przyszli klienci. 

Odpowiednio poprowadzona kampania SEO oznacza również lepsze doświadczenie użytkowników (z ang. User Experience). Algorytm Google stale się zmienia i dostosowuje do oczekiwań użytkowników, przez co ich doświadczenie z daną domeną jest coraz bardziej priorytetowe. Można wręcz powiedzieć, że Google domyśla się, czy wrażenie osoby odwiedzającej daną stronę było pozytywne czy negatywne, a to z kolei przekłada się na sukces witryny i jej lepszą pozycję. Odpowiednio przeprowadzona kampania buduje zaufanie marki.

Kiedy warto inwestować w SEO?

Pozycjonowanie wcale nie jest dedykowane wyłącznie branży e-commerce. Obecnie reklama prowadzona drogą pantoflową jest niewystarczająca, aby rozwinąć swój biznes. Inwestycja w SEO to inwestycja na lata - każdy kolejny miesiąc opieki zwiększa wartość Twojej strony i pozwala osiągnąć jej wyższą pozycję. W SEO w szczególności warto zainwestować wtedy, gdy myślisz długoterminowo o rozwoju kanału sprzedaży online i chcesz, aby Twoja strona była aktywnym narzędziem sprzedaży.

Jeżeli jesteś na etapie tworzenia biznesplanu lub jeszcze nie założyłeś strony internetowej dla swojej firmy - pomyśl o pozycjonowaniu SEO. W ten sposób zwiększysz ilość klientów, którzy odwiedzą Twoją stronę i skorzystają z oferowanych przez nią usług. Optymalizacja przyda się każdej branży, która chce zaistnieć w sieci i wzmocnić popyt na swoje produkty. 

Czym jest SeoPilot? 

SeoPilot to innowacyjne rozwiązanie, które pomoże Ci osiągnąć sukces w pozycjonowaniu. Z systemem SeoPilot możesz sam zdecydować o swojej obecności w sieci - dzięki czemu nie musisz ponosić opłat za posiadanie pośredników oraz prowizję. W ramach kampanii SeoPilot zyskujesz dostęp do dodatkowych usług takich jak: raporty kampanii, analiza konkurencji, dobór fraz kluczowych, pozycjonowanie sklepów czy baza wiedzy. A co najważniejsze - cały proces jest zautomatyzowany, dzięki czemu narzędzie samo wykona za Ciebie większość czynności. 

Jak to działa? SeoPilot na początku oferuje analizę konkurencji i audyt Twojej firmy. Wystarczy wejść na stronę narzędzia i kliknąć “uruchom kampanię”, aby założyć konto i rozpocząć pozycjonowanie stron www. Tryb automatyczny SeoPilot to zaledwie 14 złotych miesięcznie (dla fraz o niskiej konkurencyjności), dlatego jest to zdecydowanie tańsza opcja niż korzystanie z pomocy specjalistów SEO w agencjach marketingowych.

Korzystając z SeoPilot, zaoszczędzisz czas i pieniądze, a wszelkie problemu czy wątpliwości będziesz mógł na bieżąco skonsultować ze specjalistą. Sprawdź sam!